x !
Arkistoitu opetussuunnitelma 2017–2019
Selaamasi opetussuunnitelma ei ole enää voimassa. Tarkista tiedot voimassa olevasta opetussuunnitelmasta.
KATMAA13 Service Marketing 5 op
Vastuutaho
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Edeltävät opinnot
Pakolliset:
Vastaavat opinnot opetussuunnitelmassa
Johtamiskorkeakoulu
Opetussuunnitelma 2015 – 2017
KATMAA13 Service Marketing 5 op

Osaamistavoitteet

After completing the course the student recognizes the importance of the service mindset in contemporary marketing. The student is able to apply the service mindset and related tools for analyzing and developing businesses and organizations in different contexts. The student understands the role of the customer in value creation.

Sisältö

The course focuses on the service perspective which represents a new logic for marketing. The course familiarizes the student with the Nordic School which is one of the core research groups developing service theory. Students learn to use service marketing tools and concepts such as service quality, servicescape, and service blueprinting, in order to facilitate the creation of customer value as well as to increase the productivity of the organization.

Toteutustavat

Opetustapa Paikalla Verkossa
Luento-opetus 20 t 0 t

Opetuskieli

englanti

Vaadittavat opintosuoritukset

Suoritusvaihtoehto 1
Kohderyhmät:
  • Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
  • Muut opiskelijat
  • Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
  • Tohtoriopiskelijat
  • Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen 
englanniksi

Arviointi

Numerolla 1-5.

Kokonaisuudet johon opintojakso kuuluu

Johtamiskorkeakoulu
Johtamiskorkeakoulu
Johtamiskorkeakoulu
2018–2019
Opintojakso opetusohjelmassa
Avoimia yliopisto-opintoja suorittaville
Johtamiskorkeakoulu