x !
Arkistoitu opetusohjelma 2017–2018
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Perusopinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija kykenee tunnistamaan, arvioimaan ja soveltamaan markkinoinnin keskeisiä käsitteitä, osa-alueita ja sisältöjä. Lisäksi kurssilla kehitetään keskeisten asiantuntijaksi kasvua tukevien avaintaitojen kehittymistä, kuten kriittistä ajattelua, tiedon soveltamista, ryhmätyöskentely- ja viestintätaitoja.

Yleiskuvaus

Opintojaksolla perehdytään erilaisiin markkinoinnin lähestymistapoihin, toimintaympäristöihin ja keskeisiin kilpailukeinoihin. Lisäksi tutustutaan niihin tekijöihin, jotka vaikuttavat markkinoinnin muutokseen.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Ulla-Maija Sutinen, Vastaava opettaja
Ulla-Maija.Sutinen[ät]uta.fi
Anne Kastarinen, Vastaava opettaja

Opetus

24.10.2017 – 21.11.2017
Luento-opetus 20 tuntia
KATMAP11
Ti 24.10.2017 klo 8.15-11.30, Päät ls A1
Ti 31.10.2017 - 7.11.2017 viikoittain klo 8.15-11.30, JUHLASALI
Ti 14.11.2017 - 21.11.2017 viikoittain klo 8.15-11.30, Päät ls A1

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, harjoitustehtävä ja kirjallinen tentti.

Oppimateriaalit

  1. Kotler, Philip &Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009 (tai myöhemmät painokset 2012 ja 2016).
  2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy

Syksyn 2017 opintojakso on suunnattu Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoille. Opintojakso toteutetaan myös verkko-opetuksena periodissa III.