x !
Arkistoitu opetusohjelma 2016–2017
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Perusopinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset osa-alueet ja kykenee arvioimaan niiden sisältöjä.

Yleiskuvaus

Opintojaksossa perehdytään erilaisiin markkinoinnin lähestymistapoihin, toimintaympäristöön ja markkinoinnin kilpailukeinoihin. Opintojaksossa tunnistetaan keskeiset markkinoinnin muutokseen vaikuttavat tekijät.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Sonja Lahtinen, Vastaava opettaja
Sonja.Lahtinen[ät]uta.fi

Opintojakson kotisivu

Opetus

25.10.2016 – 22.11.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ti 25.10.2016 - 8.11.2016 viikoittain klo 8.15-11.45, Päätalo A1
Ti 15.11.2016 - 22.11.2016 viikoittain klo 8.15-11.45, Päätalo D10a

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, harjoitustehtävä ja kirjallinen tentti.

Oppimateriaalit

  1. Kotler, Philip &Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009.
  2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy